Ola Renée y latinoamericano - Reisverslag uit Brussel, België van thomasvdv - WaarBenJij.nu Ola Renée y latinoamericano - Reisverslag uit Brussel, België van thomasvdv - WaarBenJij.nu

Ola Renée y latinoamericano

Door: Thomas

Blijf op de hoogte en volg

29 Mei 2013 | België, Brussel

Dag vrienden, familie, potentieel geïnteresseerden en andere vage bekenden,
Vanavond is het zover, ik vlieg vanuit Brussel naar Cuzco, een plaats in Peru waar Renée al bijna twee maanden de buurt heeft kunnen verkennen en waar onze 9 weken lange (backpack)reis zal beginnen. Met grote rugzakken de wijde wereld in naar alles wat mooi, bijzonder, apart en anders is ten opzichte van ons prachtige landje. Renée en ik zullen beginnen in Peru om vervolgens Bolivia en Argentinië te verkennen. Mogelijk komen daar nog landen als Chili en Uruguay (of was het nou Paraguay??) en een klein snufje van Brazilië bij.
Maar eerst nog even in Cuzco zien te komen. Ik vlieg vanavond om 19:15 vanuit Brussel en bijna 21 uur later ben ik op de plaats van bestemming (08:50 lokale tijd, 15:50 in Nederland). Donderdag ochtend kom ik dus aan. De eerste tour in Zuid-Amerika is al geboekt. Zaterdagochtend zal ik heel vroeg mijn bed uitgaan om met de vierdaagse-‘Jungle Tour’ naar de Machu Picchu (een van de zeven nieuwe wereldwonderen) te gaan. Ik zal dan vooral veel wandelen, maar ook mountainbiken (de eerste dag van 4 km naar 2 km hoogte), ziplinen (met kabelbaan over een ravijn of iets dergelijks) en chillen in warmwaterbronnen. Deze tour ga ik jammer genoeg doen zonder Renée, omdat haar tour al vol zat, maar dat zal de pret niet drukken ;-). Hopelijk kunnen we dan weer dinsdag meeten als we bij de Machu Picchu zijn beland.
Hierna zal de reis gaan beginnen. De terugvlucht gaat vanuit Buenos Aires (Argentinië), dus we hebben 9 weken de tijd om alles tussen en rond Cusco en Buenos Aires te bezichtigen. Ik kan jullie niet beloven dat ik regelmatig een nieuwe update plaats in het reisdagboek, maar ik doe mijn best (of niet..).
Hasta pronto

  • 29 Mei 2013 - 13:59

    Oluf Van Roon:

    Thomas en Renée, heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie verhalen

  • 31 Mei 2013 - 22:51

    Christa:

    he thomas en renee
    heel veel plezier en geniet van alle mooie dingen die je ziet en mee maakt
    groeten christa xxx ::::))))

  • 01 Juni 2013 - 17:57

    Hans Mutsaers:

    Veel geluk met jullie reis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Brussel

Actief sinds 28 Mei 2013
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 8594

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2016 - 25 Januari 2017

Indonesië en Zuid-Oost Azië

28 Mei 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

24 Augustus 2013 - 22 September 2013

Ethiopië

29 Mei 2013 - 06 Augustus 2013

Zuid-Amerika

Landen bezocht: